PMICombera Sp z o. o.

logo
Reklama, promocja, komunikacja, sprzedaż, trade marketing, zachowania konsumentów i pośredników handlowych w ostatnich czasach uległy znacznym zmianom i rozwojowi. PMI uważnie obserwuje te procesy i oferuje swoim klientom nowe rozwiązania, jeśli tego wymagają rynki, bądź też jeśli dzięki temu klienci mogą osiągnąć przewagę konkurencyjną.
Presja kosztów i nowe media spychają człowieka jako partnera do rozmów na dalszy plan. Banki coraz częściej zamieniają się w hale automatów, hipermarkety mają na 2.000 m2 jednego pracownika, instytucje handlowe ulegają coraz mocniejszemu przerzedzeniu, a zautomatyzowane systemy mowy zastępują człowieka przy telefonie. Kontakt osobisty zyskuje w tej sytuacji na wartości. Z tego względu firma PMICombera poszerzyła paletę usług o dziedzinę o nazwie ?face to face marketing", i to nie tylko z powodu świadomości tej sytuacji, lecz również z powodu coraz większej ilości zadań, jakimi są obciążeni jej klienci.

 
Jak prawie wszystkie strony internetowe również i nasza korzysta z plików cookie. Zapoznaj się z regulaminem, aby dowiedzieć się więcej. Akceptuję