Altar Sp. z o.o.

logo

Altar Sp. z o.o. działa na rynku zaawansowanych technologii informatycznych i teleinformatycznych od 1990 r. Zajmujemy się projektowaniem autorskich systemów oraz kompleksowych, nowoczesnych rozwiązań informatycznych dedykowanych firmom, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb i zintegrowanych z wewnętrznym systemem.

Innowacyjne, autorskie rozwiązania Altar wspierają nie tylko komunikację i obsługę klienta masowego

 w takich obszarach jak: sprzedaż, rozliczenia, windykacja,  ale również organizację pracy wewnątrz i na zewnątrz firmy, optymalizując wiele procesów biznesowych. Zapewnia to sprawne funkcjonowanie i skuteczną realizację zadań.

Aby sprostać wymaganiom klientów, którzy nam zaufali, wiele funkcjonalności przygotowujemy na ich specjalne zamówienie, uwzględniając oczekiwania i specyfikę branży. Wykorzystujemy produkty światowych dostawców technologii oraz rozwiązań telekomunikacyjnych, m.in. Dialogic, Cisco, Oracle, IBM Informix.

Systemy i rozwiązania Altar integrujemy także z systemami CRM oraz ERP.

Nasza współpraca z klientem obejmuje nie tylko wdrożenie, ale również stały nadzór i opiekę serwisową. Na każdym etapie realizacji wspólnego projektu oferujemy profesjonalne wsparcie specjalistów Altar, którzy na bieżąco informują klienta o zakresie prac i stanie ich zaawansowania.

W codziennej pracy nadrzędnymi wartościami są dla nas:  rzetelność, uczciwość, terminowość, odpowiedzialność, zaangażowanie i konsekwencja. Nasi pracownicy to w większości absolwenci polskich uczelni technicznych. Każdy z nich jest fachowcem w swojej dziedzinie.  Aktualnie zatrudniamy około 80 osób, z czego 60 jest bezpośrednio zaangażowanych w proces produkcji i wdrażania rozwiązań, które oferujemy.

Na swoim koncie mamy wiele wdrożeń zakończonych sukcesem. W gronie naszych klientów znalazły się m.in.: Telekomunikacja Polska (system „Zielona Linia 19524” dla Wojewódzkich Urzędów Pracy), PZU S.A., ZUS, Empik, Biuro Informacji Kredytowej S.A., Bank Pocztowy, VW Bank, Grupa MNI S.A., Multimedia Polska, ITI Neovision (system rozliczania abonentów telewizji „n”),  Exatel, Telbridge, TIM Call Center. Case study dotyczące naszych wdrożeń publikujemy na www.altar.com.pl


 
Jak prawie wszystkie strony internetowe również i nasza korzysta z plików cookie. Zapoznaj się z regulaminem, aby dowiedzieć się więcej. Akceptuję