Wydawnictwo Zwierciadło

logo

„Zwierciadło" ukazuje się na polskim rynku wydawniczym od 1957 roku. Jako ilustrowany tygodnik adresowany do kobiet różnych generacji, od momentu swego powstania, prezentował sprawy bliskie ich życia. I te poważne dotyczące codziennych problemów jak i te lżejsze, dotyczące urody, mody, kobiecych marzeń i pragnień. Tej tradycji - żywej relacji z czytelniczkami, uważnego śledzenia spraw i problemów, którymi żyje kolejne pokolenie, dostosowywania się do ich zmieniających się potrzeb i zainteresowań - pozostaje wierne do dzisiaj.

Współczesne „Zwierciadło", już jako miesięcznik, wydawane od roku 2002 przez Magdalenę Jankilewicz i tworzone przez Zespół, to całkowicie nowa jakość, nie tylko w odniesieniu do swej przeszłości, ale także do innych kobiecych tytułów.
Szlachetna, przestrzenna grafika, stonowane kolory, wyjątkowe zdjęcia, rzetelność dziennikarska, staranność edytorska to nie jedyne jego znaki rozpoznawcze.
„Zwierciadło" nie zatrzymuje się na powierzchni zjawisk, nie ucieka przed prawdziwymi problemami, dlatego sięgają po nie kobiety wrażliwe, myślące, poszukujące. Zadaniem pisma jest wspierać je w ich wewnętrznym rozwoju, inspirować, zachęcać do szukania własnej drogi, uczyć czerpania siły z własnego wewnętrznego bogactwa, budować odwage bycia sobą. Temu właśnie konsekwentnie służy ciekawie prowadzony nurt psychologiczny i materiały zajmujące się, emocjami i złożonością relacji miedzy ludźmi.

W praktycznym wymiarze poradniczym główny tytuł wspiera ukazujące się co dwa miesiące wydanie specjalne „Sens.Poradnik psychologiczny", będące źródłem praktycznych porad i wskazówek.

Zwierciadło to również, a może przede wszystkim, wspaniali autorzy, uznane autorytety w swoich dziedzinach. Piszą dla nas Wojciech Eichelberger, Renata Arent-Dziurdzikowska, Alina Gutek, Tomasz Jastrun, Wojciech Kuczok, Katarzyna Miller, Kasia Nosowska, Andrzej Poniedzielski i wiele innych znakomitych piór.

W „Zwierciadle" wciąż jest miejsce na to, co utraciło już rację istnienia w coraz bardziej komercjalizujących się magazynach kobiecych: na „zwyczajność", na afirmację codziennego doświadczenia i jego zapis (fragmenty dzienników czytelników, cykl „Dzień z życia kobiety"), ale też i na poezję („Felieton z wierszem", rozmowy z poetami, konkursy na wiersz).
Odmienność „Zwierciadła" na polskim rynku wydawniczym współtworzą również okładki, wielokrotnie dostrzegane i doceniane przez ekspertów. Potwierdzeniem ich wysokiej artystycznej jakości są zdobyte nagrody: nagroda główna, I nagrody i wyróżnienia w konkursie Chimera 2003, GrandFront 2002,2003, 2004, 2005, 2006, 2007.

„Zwierciadło" wciąż się zmienia, coraz więcej miejsca zajmują w nim teksty poświęcone relacjom, potrzebie dialogu między kobietami i mężczyznami, potrzebie wzajemnego zaufania, miłości i szacunku. Tak ważnym w życiu każdego człowieka. Dlatego coraz chętniej sięgają po nie mężczyźni.


 
Jak prawie wszystkie strony internetowe również i nasza korzysta z plików cookie. Zapoznaj się z regulaminem, aby dowiedzieć się więcej. Akceptuję